2023-2024 ուստարի
“Generation Global “ ծրագրի շրջանակներում հ78 դպրոցը մասնակցեց “Global Action Days “ խորագրով միջոցառումներին։
Ուսուցիչ Ռ.Չիչակյան
Ուսուցիչ Ռ.Չիչակյան
ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ասոցացված հ 78 դպրոցը ՌԴ -ից հրավերք ստացավ մասնակցեու միջազգային բնապահպանական ֆորումի <<Курсор (вектор на образование)>> խորագրով։
Ներկայացրեցի Կայուն զարգացման ծրագրերի ներդրումը հայաստանյան դպրոցներում,մեր դպրոցի աշխատանքները ,բազմամյա փորձն ու հաջողությունները…..
Ուսուցիչ՝ Ռ.Չիչակյան
Ներկայացրեցի Կայուն զարգացման ծրագրերի ներդրումը հայաստանյան դպրոցներում,մեր դպրոցի աշխատանքները ,բազմամյա փորձն ու հաջողությունները…..
Ուսուցիչ՝ Ռ.Չիչակյան
ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գրասենյակը, ասոցացված դպրոցների 70֊ ամյակին ընդառաջ, 07/11/2023, հրավիրել էր մասնակցելու առցանց հանդիպման։ Հանդիպման խորագիրն էր "Acting for Peace"
Քննարկվեց խաղաղության թեման` ըստ հետևյալ ենթաթեմաների.
• Մարդու ներքին խաղաղություն
• Խաղաղություն հասարակության փոխհարաբերություններում
• Խաղաղություն աշխարհում
Քննարկվեց խաղաղության թեման` ըստ հետևյալ ենթաթեմաների.
• Մարդու ներքին խաղաղություն
• Խաղաղություն հասարակության փոխհարաբերություններում
• Խաղաղություն աշխարհում
ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ասոցացված դպրոցների կողմից իրականացվող նախագծային աշխատանք «Ինչպես վերամշակել թափոնները»
16.10.2023 Մեկնարկվեց 78 դպրոցի կողմից: Այս նախագիծն ուղղված է թափոնների վերամշակմանը, դրանց օգտագործմանն ու կիրառմանը: Նախագծի մեկնարկը տրվել է հոկտեմբերին և ավարտվելու է դեկտեմբերին: Այս ընթացքում համակարգող ուսուցիչների ուղղորդմամբ սովորողներն իրականացնելու են նախագծային աշխատանք, թե ինչպես կարելի թափոնները վերամշակել, կրկին օգտագործել, որպեսզի հնարավորինս քիչ վնաս հասցվի բնությանը:
2022-2023 ուստարի
22.04.2022թ.Երևանի Հ.Հայրապետյանի անվան ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ասոցացված N 78 դպրոցը Ռուսաստանի դաշնության և ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի հրավերով մասնակցեց ՌԴ նախագահի դրամաշնորհային հովանավորությամբ, առցանց կայացած <<Глобальный Вопрос >> իմիտացիոն դերային մրցույթին : Դպրոցի<<Արցախ>> թիմը մրցելով ՌԴ և արտասահմանյան 68 թիմերի հետ, համառ պայքարի արդյունքում գրավեց. 5-րդ հորիզոնականը:
Ղեկավար Ռուզաննա Չիչակյան ( ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ծրագրերի համակարգող ) և 9-րդ դասարանցիներ
Ղեկավար Ռուզաննա Չիչակյան ( ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ծրագրերի համակարգող ) և 9-րդ դասարանցիներ
22.04.2022թ. Այսօր Երկիր մոլորակի օրն է
Կարդացեք այս խոսքերը
«Ավելի խորը նայիր բնության մեջ, և ամեն ինչ ավելի լավ կհասկանաս»։ -- Albert Einstein
«Համայնքն այն է, որտեղ բուլդոզերները ոչնչացնում են ծառերը, իսկ հետո փողոցներն անվանակոչվում են նրանց անունով»։ - Բիլ Վոն
«Քամին բնության շունչն է». - Կոզմա Պրուտկով
«Միայն այն ժամանակ, երբ այն մահանում է վերջին ծառըՎերջին գետը կթունավորվի, իսկ վերջին ձուկը կբռնվի, մենք հասկանում ենք, որ փող ուտել չենք կարող»։ - Հնդկական ասացվածք
«Սա ձեր երկիրն է։ Պահպանե՛ք բնության հրաշալիքները, պահպանե՛ք նրա ռեսուրսները, պահպանե՛ք նրա պատմությունը որպես գաղտնի ժառանգություն՝ ձեր երեխաների և ձեր երեխաների երեխաների համար: Թույլ մի տվեք, որ եսասեր մարդիկ և ագահ շահերը զրկեն ձեր երկրի գեղեցկությունից և հարստությունից»: - Թեոդոր Ռուզվելտ
«Բնության մեջ յուրաքանչյուր զբոսանքի ժամանակ մենք շատ ավելին ենք ստանում, քան կարծում էինք, որ կգտնենք»: - Ջոն Մյուիր
«Երկիրը միակ բանն է, որ մենք ունենք»: -Վենդել Բերի
«Մնացեք բնության սրտին մոտ... և ազատվեք, գոնե մեկ անգամ, և բարձրացեք լեռը կամ մեկ շաբաթ անցկացրեք անտառում: Մաքրիր հոգիդ»։ - Ջոն Մյուիր
«Սա է մայր բնության որակը. նրան իսկապես չի հետաքրքրում, թե դու ինչ տնտեսական շրջանակում ես»: - Վուպի Գոլդբերգ
«Ոմանց համար բնությունը վառելափայտ է, ածուխ, հանքաքար կամ ամառանոց կամ պարզապես բնապատկեր: Ինձ համար բնությունն այն միջավայրն է, որտեղից, ինչպես ծաղիկները, աճեցին մեր բոլոր մարդկային տաղանդները»: - Պրիշվին Մ.Մ.
«Այսօր ես ծառերի վրայով քայլելուց հետո հասակ եմ դարձել». - Կարլ Ուիլսոն Բեյքեր
«Երկիրը բավականացնում է մարդկային բոլոր կարիքները, բայց ոչ բավարար մարդկային ագահության համար»: - Մահաթմա Գանդի
«Բնությունը երբեք չի շտապում, բայց միշտ ժամանակի մեջ է». -- Լաո Ցզի
«Գուցե Աստված ստեղծել է անապատը, որ մարդը ժպտա ծառերին»։ -- Պաուլո Կոելյո
«Վաղ թե ուշ մենք պետք է հասկանանք, որ Երկիրը նույնպես իրավունք ունի, օրինակ՝ ապրել առանց աղտոտվածության։ Մարդկությունը պետք է հասկանա, որ մարդիկ չեն կարող ապրել առանց Երկրի, բայց Երկիրը կապրի առանց մարդկանց»: - Էվո Մորալես
«Մեծ բաներն արվում են մեծ միջոցներով։ Միայն բնությունը մեծ նվերներ է տալիս»: - Ալեքսանդր Իվանովիչ Հերցեն
«Ինչո՞ւ պետք է մտածեմ ապագա սերունդների մասին։ Անձամբ ինձ համար ի՞նչ են արել»։ - Գրուչո Մարկս
«Իսկական բնության պահպանողը նա է, ով հավատում է, որ աշխարհը իրեն չեն տվել իր հայրերը, այլ զբաղված է իր երեխաների հետ»: - Ջոն Ջեյմս Օդուբո
Կարդացեք այս խոսքերը
«Ավելի խորը նայիր բնության մեջ, և ամեն ինչ ավելի լավ կհասկանաս»։ -- Albert Einstein
«Համայնքն այն է, որտեղ բուլդոզերները ոչնչացնում են ծառերը, իսկ հետո փողոցներն անվանակոչվում են նրանց անունով»։ - Բիլ Վոն
«Քամին բնության շունչն է». - Կոզմա Պրուտկով
«Միայն այն ժամանակ, երբ այն մահանում է վերջին ծառըՎերջին գետը կթունավորվի, իսկ վերջին ձուկը կբռնվի, մենք հասկանում ենք, որ փող ուտել չենք կարող»։ - Հնդկական ասացվածք
«Սա ձեր երկիրն է։ Պահպանե՛ք բնության հրաշալիքները, պահպանե՛ք նրա ռեսուրսները, պահպանե՛ք նրա պատմությունը որպես գաղտնի ժառանգություն՝ ձեր երեխաների և ձեր երեխաների երեխաների համար: Թույլ մի տվեք, որ եսասեր մարդիկ և ագահ շահերը զրկեն ձեր երկրի գեղեցկությունից և հարստությունից»: - Թեոդոր Ռուզվելտ
«Բնության մեջ յուրաքանչյուր զբոսանքի ժամանակ մենք շատ ավելին ենք ստանում, քան կարծում էինք, որ կգտնենք»: - Ջոն Մյուիր
«Երկիրը միակ բանն է, որ մենք ունենք»: -Վենդել Բերի
«Մնացեք բնության սրտին մոտ... և ազատվեք, գոնե մեկ անգամ, և բարձրացեք լեռը կամ մեկ շաբաթ անցկացրեք անտառում: Մաքրիր հոգիդ»։ - Ջոն Մյուիր
«Սա է մայր բնության որակը. նրան իսկապես չի հետաքրքրում, թե դու ինչ տնտեսական շրջանակում ես»: - Վուպի Գոլդբերգ
«Ոմանց համար բնությունը վառելափայտ է, ածուխ, հանքաքար կամ ամառանոց կամ պարզապես բնապատկեր: Ինձ համար բնությունն այն միջավայրն է, որտեղից, ինչպես ծաղիկները, աճեցին մեր բոլոր մարդկային տաղանդները»: - Պրիշվին Մ.Մ.
«Այսօր ես ծառերի վրայով քայլելուց հետո հասակ եմ դարձել». - Կարլ Ուիլսոն Բեյքեր
«Երկիրը բավականացնում է մարդկային բոլոր կարիքները, բայց ոչ բավարար մարդկային ագահության համար»: - Մահաթմա Գանդի
«Բնությունը երբեք չի շտապում, բայց միշտ ժամանակի մեջ է». -- Լաո Ցզի
«Գուցե Աստված ստեղծել է անապատը, որ մարդը ժպտա ծառերին»։ -- Պաուլո Կոելյո
«Վաղ թե ուշ մենք պետք է հասկանանք, որ Երկիրը նույնպես իրավունք ունի, օրինակ՝ ապրել առանց աղտոտվածության։ Մարդկությունը պետք է հասկանա, որ մարդիկ չեն կարող ապրել առանց Երկրի, բայց Երկիրը կապրի առանց մարդկանց»: - Էվո Մորալես
«Մեծ բաներն արվում են մեծ միջոցներով։ Միայն բնությունը մեծ նվերներ է տալիս»: - Ալեքսանդր Իվանովիչ Հերցեն
«Ինչո՞ւ պետք է մտածեմ ապագա սերունդների մասին։ Անձամբ ինձ համար ի՞նչ են արել»։ - Գրուչո Մարկս
«Իսկական բնության պահպանողը նա է, ով հավատում է, որ աշխարհը իրեն չեն տվել իր հայրերը, այլ զբաղված է իր երեխաների հետ»: - Ջոն Ջեյմս Օդուբո
«COVID 19 Որակյալ կրթության հավասար իրավունք»
25/05/2021թ. ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կրթություն հանուն կայուն զարգացման ամբիոնի կողմից նախաձեռնած ծրագրի մասնակցություն

ՀՀայրապետյանի-անվան-հ78-հիմնկան_դպրոց.pptx | |
File Size: | 4541 kb |
File Type: | pptx |
ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն փետրվարի 21-ը նշում է որպես Մայրենի լեզվի միջազգային օր
ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն փետրվարի 21-ը նշում է որպես Մայրենի լեզվի
միջազգային օր, որն այս տարի անցկացվելու է "Բազմալեզվության խթանումը կրթության և հասարակության մեջ ներառելու համար" խորագրի ներքո: Այս գարնան հետ, այս ծաղկունքի, Այս թռչնակի, այս առվակի, Հետն այս երգի ու զարթոնքի Բացվեց լեզո՜ւն իմ մանկիկի: ՈՒ թոթովեց բառ մի անգին Հայկյան լեզվից մեր սրբազան, Ասես մասունք հաղորդության Դիպավ մանկանս շրթունքին... |
ՀԱՂԹԵԼՈՒ ԵՆՔ
Երևանի Հ.Հայրապետյանի անվան ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ասսոցացված N 78 դպրոցը Ռուսաստանի դաշնության և ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի հրավերով 26.10 --- 02.11.2020 մասնակցեց ՌԴ նախագահի դրամաշնորհային հովանավորությամբ, առցանց կայացած <<Глобальный Вопрос >> իմիտացիոն դերային մրցույթին :
Դպրոցի<<Արցախ>> թիմը ներկայացավ <<Հաղթելու ենք >> կարգախոսով : Մրցելով ՌԴ և արտասահմանյան 68 թիմերի հետ, համառ պայքարի արդյունքում գրավեցինք 3-րդ հորիզոնականը: <<Արցախ>> թիմը հաղթանակը նվիրում է առաջնագծում, հայրենիքի պաշտպանության համար կռվող հերոսներին: Ղեկավար Ռուզաննա Չիչակյան ( համակարգող ուսուցիչ) Աշակերտներ Արթուր Դալլաքյան ( 8-րդ դասարան) Տիգրան Բուռնազյան ( 9-րդ դասարան Տաթև Համբարձումյան ( 8-րդ դասարան) Ալեքսան Մինասյան ( 9-րդ դասարան) Էլինա Դանելյան ( 8-րդ դասարան). |
Covid19 Համավարակի պատճառով դպրոցները փակվել են , սակայն կրթությունը շարունավում է առցանց դասընթացների միջոցով․․․
LearningNeverSTOPS.....
Due to the Covid-19 pandemic, all schools in Armenia remain closed and children from associated school UNESCO N78 continue their education through distance learning....
LearningNeverSTOPS.....
Due to the Covid-19 pandemic, all schools in Armenia remain closed and children from associated school UNESCO N78 continue their education through distance learning....
Կոմիտաս
<<Глобальный вопрос>> առցանց իմիտացիոն խաղ – մրցույթի պատվոգրերի հանձնում
<<Глобальный вопрос>> առցանց իմիտացիոն խաղ – մրցույթ
Երևանի Հ.Հայրապետյանի անվան , ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ասոցացված հ78 հիմնական դպրոցի աշակերտները հայտագրված 3 խմբերով, յուրաքանչյուրը կազմված 5 մասնակցից 28/10/2019-3/11/2019-ը մասնակցեցին ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի և ՌԴ-ն կողմից հայտարարված <<Глобальный вопрос>> առցանց իմիտացիոն խաղ – մրցույթին : Նպատակը՝ կառուցել վիրտուալ պետություն:Խաղի արդյունքում 50 երկրների միջև պայքարից հետո մեր թիմերը գրավեցին հետևյալ հորիզոնականները՝ Նոյան Տապան - 5-րդ հորիզոնական Արաքս - 6-րդ հորիզոնական Վան - 17-րդ հորիզոնական |
<<ГЛОБАЛЬНЫЙ ВОПРОС>>
իմիտացիոն-առցանց խաղի մեկնարկը տրված է :
իմիտացիոն-առցանց խաղի մեկնարկը տրված է :
25.10.19 Հ.Հայրապետյանի անվան հ.78 դպրոցի 6-րդ դասարաններում տեղի ունեցավ հանդիպում ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կրթության բաժնի աշխատակիցներ Ելենա Ամիրյանի և Սիրարփի Թաթոյանի հետ«Շրջակա միջավայրի աղտոտվածություն» թեմայով։
22/03/2019թ. Երևանի հ.78 հիմնական դպրոցը, որպես ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ասոցացված դպրոց միացավ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կողմից կազմակերպված Մայրենիի 8-րդ միջազգային փառատոնին, որը նվիրված էր բաշկիր գրող Մուստայ Կարիմի 100-ամյակին։ Ակտիվ մասնակցության համար աշակերտները և ուսուցիչները ստացան պատվոգրեր :
15/02/2019թ. Երևանի հ.78 հիմնական դպրոցը, որպես ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ասոցացված դպրոց միացավ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կողմից կազմակերպված Մայրենիի 8-րդ միջազգային փառատոնին, որը նվիրված էր բաշկիր գրող Մուստայ Կարիմի 100-ամյակին։ Աշակերտները ներկայացրին գրողի ստեղծագործությունները :

video-1550224209.mp4 | |
File Size: | 6698 kb |
File Type: | mp4 |
6/02/2019 В основной школе N78 г.Еревана проводится декада по химии и биологии. Ученики Ассоциированной школы ЮНЕСКО в рамках декады провели урок-презентацию по химии. Презентация посвящена 150 -летию периодической таблицы химических элементов Д. Менделеева.
Մենդելեևի պարբերական աղյուսակի ստեղծման 150 ամյակին նվիրված զեկուցումներով հանդես եկան 9գ դասարանի աշակերտները քմիիայի ուսուցչուհի Ժ.Մարիկյանի ղեկավարությամբ:
03/12/2018թ. Հ.Հայրապետյանի անվան հ.78 հիմնական դպրոցի աշակերտները մասնակցեցին ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կողմից կազմակերպված ՙՙՄարդու իրավունքներ՚՚ թեմայով առցանց դաս-քննարկմանը:
30/11/2018թ. Биосферные Резерваты ЮНЕСКО” и “Геопарки ЮНЕСКО” խորագրով առցանց համաժողովին մասնակցություն ունեցան Հ.Հայրապետյանի անվան ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ասոցացված հ.78 հիմնական դպրոցի աշակերտները , որի ընթացքում երեխաները ներկայացնում են «Սևանա Լիճը»: Համաժողովը նվիրված է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ասոցացված դպրոցների 65 ամյակին:Համաժողովը կայացավ ՌԴ-ում:
5/11/2018թ. Вновь стартовала имитационная ролевая игра ''Глобальный вопрос ''
Школьники ассоцированный школы ЮНЕСКО N78 г. Еревана решают глобальные проблемы с друзьями из СНГ и зарубежных государств....ведь планета у нас одна ...СПАСИТЕ и СОХРАНИТЕ. ...
Школьники ассоцированный школы ЮНЕСКО N78 г. Еревана решают глобальные проблемы с друзьями из СНГ и зарубежных государств....ведь планета у нас одна ...СПАСИТЕ и СОХРАНИТЕ. ...
28/05/2018. Юные экологи со всего мира представили свои проекты в Ханты-Мансийске
В столице Югры, в «Технопарке Высоких Технологий», 28 мая прошло Пленарное заседание Международной конференции ассоциированных школ ЮНЕСКО, в рамках форума «Одна планета – одно будущее!». Юные экологи из 8 стран и 14 регионов России представили свои проекты на тему защиты окружающей среды.
Другие участники форума «Одна планета – одно будущее» также рассказали о своих увлечениях и проектах. Так Гор Вардананц из Армении (город Ереван) поведал ребятам об объектах Всемирного наследия ЮНЕСКО на территории Армении.
По словам Гора по состоянию на 2018 года в их стране находятся три группы объектов Всемирного наследия ЮНЕСКО: Монастыри Ахпат и Санаин; Собор и церкви Эчмиадзина (в том числе Эчмиадзинский кафедральный собор, Церковь Святой Рипсиме и Церковь Святой Гаяне) и археологический памятник Звартноц; Монастырь Гегард и верховья реки Азат.
Кроме того, большую роль в Армении играют водные ресурсы.
- Наша Ассоциированная школа ЮНЕСКО N 78 занимается организацией мероприятий по очищению и уборки прилегающих территорий озера Севан. Так недавно мы проводили исследования в экспедиции на северных и северо-восточных берегах озера, которые наиболее уязвимы и подвергаются влиянию различных негативных факторов. Побывав в научно-исследовательской лаборатории, где проводились различные опыты по изучению качества воды озера Севан мы выяснили, что результаты не очень утешительны. - подчеркнул Гор. – Поэтому только нас зависит будущее озера, и мы постараемся сделать всё для его сохранения.
Другие презентации касались парникового эффекта, сохранению рек и озёр, исследований поведения птиц и животных, культурного наследия регионов.
Напомним, X Международный молодежный экологический форум «Одна планета – одно будущее!» проводится в рамках XVI Международной экологической акции «Спасти и сохранить» и проходит с 27 по 30 мая.
В столице Югры, в «Технопарке Высоких Технологий», 28 мая прошло Пленарное заседание Международной конференции ассоциированных школ ЮНЕСКО, в рамках форума «Одна планета – одно будущее!». Юные экологи из 8 стран и 14 регионов России представили свои проекты на тему защиты окружающей среды.
Другие участники форума «Одна планета – одно будущее» также рассказали о своих увлечениях и проектах. Так Гор Вардананц из Армении (город Ереван) поведал ребятам об объектах Всемирного наследия ЮНЕСКО на территории Армении.
По словам Гора по состоянию на 2018 года в их стране находятся три группы объектов Всемирного наследия ЮНЕСКО: Монастыри Ахпат и Санаин; Собор и церкви Эчмиадзина (в том числе Эчмиадзинский кафедральный собор, Церковь Святой Рипсиме и Церковь Святой Гаяне) и археологический памятник Звартноц; Монастырь Гегард и верховья реки Азат.
Кроме того, большую роль в Армении играют водные ресурсы.
- Наша Ассоциированная школа ЮНЕСКО N 78 занимается организацией мероприятий по очищению и уборки прилегающих территорий озера Севан. Так недавно мы проводили исследования в экспедиции на северных и северо-восточных берегах озера, которые наиболее уязвимы и подвергаются влиянию различных негативных факторов. Побывав в научно-исследовательской лаборатории, где проводились различные опыты по изучению качества воды озера Севан мы выяснили, что результаты не очень утешительны. - подчеркнул Гор. – Поэтому только нас зависит будущее озера, и мы постараемся сделать всё для его сохранения.
Другие презентации касались парникового эффекта, сохранению рек и озёр, исследований поведения птиц и животных, культурного наследия регионов.
Напомним, X Международный молодежный экологический форум «Одна планета – одно будущее!» проводится в рамках XVI Международной экологической акции «Спасти и сохранить» и проходит с 27 по 30 мая.
<<Глобальный вопрос>> առցանց իմիտացիոն խաղ – մրցույթ
Երևանի Հ.Հայրապետյանի անվան , ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ասոցացված հ78 հիմնական դպրոցը 31/10/2017-6/11/2017-ը մասնակցեց ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի և ՌԴ-ն կողմից հայտարարված <<Глобальный вопрос>> առցանց իմիտացիոն խաղ – մրցույթին :
Նպատակը՝ կառուցել վիրտուալ պետություն:
Թիմի անունը՝ <<Նոյան տապան>>
Թիմի ղեկավար՝ Ռուզաննա Չիչակյան /ուսուցիչ/
Պետության ղեկավար՝ Գոռ Վարդանանց/8 դաս.աշ./
Արտաքին գործերի նախարար՝ ՎահեԱսատրյան /8 դաս.աշ./
ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գծով նախարար՝ Միլանա Մուկուչյան /8 դաս.աշ./
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների գծով նախարար՝
Անահիտ Շառյան /8 դաս.աշ./
Էկոնոմիկայի նախարար՝ Արսեն Սահակյան /8 դաս.աշ./
Խաղը ընթանում էր հինգ ուղղություններով: Մոդերատորներն ու էքսպերտները գնահատում էին և օրվա վերջում ամփոփում արդյունքները:
Յոթերորդ օրվա ամփոփիչ արդյունքները՝
Քաղաքականություն 64
Էկոնոմիկա 33
Բնապահպանություն 65
Սոցիոլոգիա 50
Մշակույթ 23
Ընդամենը հավաքելով 235 միավոր գրավեցինք 10-րդ տեղը:Արդյունքում բոլոր մասնակիցները ստացան հավաստագրեր:
Երևանի Հ.Հայրապետյանի անվան , ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ասոցացված հ78 հիմնական դպրոցը 31/10/2017-6/11/2017-ը մասնակցեց ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի և ՌԴ-ն կողմից հայտարարված <<Глобальный вопрос>> առցանց իմիտացիոն խաղ – մրցույթին :
Նպատակը՝ կառուցել վիրտուալ պետություն:
Թիմի անունը՝ <<Նոյան տապան>>
Թիմի ղեկավար՝ Ռուզաննա Չիչակյան /ուսուցիչ/
Պետության ղեկավար՝ Գոռ Վարդանանց/8 դաս.աշ./
Արտաքին գործերի նախարար՝ ՎահեԱսատրյան /8 դաս.աշ./
ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գծով նախարար՝ Միլանա Մուկուչյան /8 դաս.աշ./
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների գծով նախարար՝
Անահիտ Շառյան /8 դաս.աշ./
Էկոնոմիկայի նախարար՝ Արսեն Սահակյան /8 դաս.աշ./
Խաղը ընթանում էր հինգ ուղղություններով: Մոդերատորներն ու էքսպերտները գնահատում էին և օրվա վերջում ամփոփում արդյունքները:
Յոթերորդ օրվա ամփոփիչ արդյունքները՝
Քաղաքականություն 64
Էկոնոմիկա 33
Բնապահպանություն 65
Սոցիոլոգիա 50
Մշակույթ 23
Ընդամենը հավաքելով 235 միավոր գրավեցինք 10-րդ տեղը:Արդյունքում բոլոր մասնակիցները ստացան հավաստագրեր:
<Глобальный вопрос>> առցանց իմիտացիոն խաղ – մրցույթ
|
30/05/2017թ․ Հ.Հայրապետյանի անվան հ 78 դպրոցի ներկայացուցիչները "ՄԵԿ ՄՈԼՈՐԱԿ ՄԵԿ ԱՊԱԳԱ" 10 րդ Հոբելյանական ֆորումում:
7/03/2017թ. Հ.Հայրապետյանի անվան հ.78 դպրոցի 7ա և 7բ դասարանների միջև ացկացվեց վիկտորինա “Պահպանենք և պաշտպենք՛՛ թեմայի վերաբերյալ:
24/11/2016թ. <<Երգը բարեկամության կամուրջ է>> ռուսական երգի հանրապետական չորրորդ փառատոնի եզրափակիչ փուլ:Միջոցառումը տեղի ունեցավ <<Առնո Բաբաջանյան >> համերգային դահլիճում: <<Երգը բարեկամության կամուրջ է>> ռուսական երգի մրցույթը լայնորեն տարածում գտած միջոցառում է , որը միավորում է բազմաթիվ՝ երգելու ունակությամբ օժտված դպրոցականներին մի ընդհանուր գաղափարի , այն է՝ երգարվեստի շուրջ: Երևանի Հ. Հայրապետյանի անվան հ78 դպրոցից փառատոնին մասնակցած 5 աշակերտներից 7ա դասարանի աշակերտուհի Մինասյան Անահիտը կարողացավ հաղթահարել մրցակցությունը՝ հասնելով հանրապետական եզրափակիչ փուլին:Հաջողությունը պատահակն չէր. այն երկարատև, հետևողական աշխատանքի արդյունք է: Աշխատանք, որը ինքնադրսևորման և զարգացման հրաշալի հնարավորություն էր Անահիտի համար.բացահայտվեց նրա երաժշտական օժտվածությունը, մշակվեց ձայնը, բեմական կեցվածքը, շարժուձևը, պարելու կարողությունը:Ամենամեծ ձեռքբերումը, սակայն Անահիտի կարծիքով ռուսական երգը ճանաչելու, սովորելու և սիրելու հնարավորությունն էր: